fredag 15 april 2016

Vera, a lazy and constantly tired piece of shit

Here to bless you med mitt helvetes smutsiga/råddiga hår och bästa byxorna.

Igår kom jag hem från skolan på Emilias skoba, tog en tupplur as usual, vaknade och mådde skit. Jag tog en ibumax och trodde det var över men vaknade idag på moronen sjukt yr och dåsig. Bestämde mig att stanna hemma och sova hela dagen. Mamma kom hem och så åkte vi till järvenpää å köpa mat för veckan eftersom ma&pa åker till aten för en vecka (???) och Mummi och Ukki kommer och barnvakta vilket som innebär för mig att jag kommer missa bussen pga att jag förklarade till mummi hur diskmaskinen fungerar eller hur man sätter på yle2 till Ukki, är dock skönt att se dom och äta svin mycke mat. När vi kom hem från vår shopping trip så var Mummi och Ukki redan hos oss, Mummi har hämtat med sig mat för 3 år och Ukki satt på soffan, drack öl och spela nhl med Jacob XD


På tisdagen kommer jag att skriva mopoteori prov men jag orkar fan heller öva, jag tror jag vet trafik reglerna ganska bra om man inte kollar på hur min körlektion gick.  Feedbacken som jag fick
 av Mara var något i stilen "Det var inte hemskt,bara jätte skit"och "Du vet vell att det finns andra i trafiken än du?" Kanske jag lär mig när jag har kort. 

Träffade min arbetsgivare  förra Tisdagen. Hon är en mycket trevlig dam och nu vet ja fo sho att jag har sommarjobb dvs. Jag städar på folkhälsans lokal i kottby varjedag från 7 till 13.  Med de pengarna åker jag och Mara iväg, vet dock inte vart ännu. 

Nästa veckoslut ska jag på Megaexplosion i Vasa och efter det är det byebye scouting för fyhelvete jag orkar inte längre vara scoutledare till 12 åriga killar som inte lyssnar på en for shit. Innan det ska jag dock ha ett franska prov, engelska presentation, matta prov och så ska jag ju skriva teoriprov. 



Tack för att ni läste

//Vera


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar