onsdag 25 maj 2016

Projekt vecka

Hej!
Atm sitter jag i min och Caramias lägenhet i stan som vi kommer bo i ända till tisdagen.
Vi har projektvecka which means att vi ska ha ett projekt som vi ska presentera på valfritt sätt i skolan efter en vecka. Mitt och Caramias projekt går ut på att vi fick "studiestöd" av våra föräldrar för att klara oss i denna söta lilla ettan i Krunika. Vi har 10€ per man per dag och jag tror vi redan idag misslyckades med tanke på att vi gick till gigantti och Caramia köpte en högtalare för 60ege. Idag har vi inte gjort mycket, jag vaknade alldeles för sent och packade klart där hemma och sen körde Paula mej och Caramia till lägenheten och så packa vi lite upp och gick för att köpa lunch ingredienser. Det blev pesto-pasta

jees, riktigt lyx. 
Efter lunch gick vi ut och gå för en stund så åkte vi till centrum för att köpa en högtalare till Caramia och så åkte vi tillbaka hem för att ta vårt stuff eftersom vi skulle till Nea (Caramias halvsyster) för att det var hennes dotters fyra års kalas. Där fick vi en bit frozen kaka och nu är jag tillbaka i vår lägenhet och ska strax och springa och sen till butiken för att köpa ingredienser till mat till mej och Caramia sen när hon kommer hem. 

Tack för att du läste! 

//Vera




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar